باغ رضوان اصفهان نام بزرگ‌ترین آرامستان شهر اصفهان است.باغ رضوان در ۱۲کیلومتری شرق شهر اصفهان قراردارد. ۱۸۰هکتار فضای سبز در آرامستان باغ رضوان وجود دارد .این مجموعه در ۱۲کیلومتری شرق شهر اصفهان قراردارد. ۱۸۰هکتار فضای سبز در این آرامستان  وجود دارد .

باغ رضوان اضفهان

باغ رضوان اضفهان

مشخصات باغ رضوان اضفهان

به منظور بالا بردن رفاه شهروندان شهرداری اصفهان سعی نموده است تا آرامگاه سطح شهر را مجهز کند ، در این راستا شهرداری در سال 98 بودجه ایی را برای راه اندازی غسالخانه غرب اصفهان تخصیص داده است که در نیمه اول سال 98 به بهره برداری می رسد. در حال حاضر تعداد آرامگاه های شهر اصفهان بدون در نظر گرفتن بقاع متبرکه و امامزادگان به 18 عدد می رسد که 10 مورد از این آرامگاه ها از غسالخانه های اختصاصی خود بهره می برند. سازمان آرامستان شهر اصفهان تمام تلاش خود را می کند تا کلیه آرامگاه ها تجهیز شوند.

باغ رضوان اصفهان تا 75 سال آینده با دارا بودن شش فاز برای دفن اموات گنجایش و ظرفیت دارد. که در صورت اضافه شدن آرامستان غرب اصفهان به این مجموعه ظرفیت آن از این میزان نیز بالاتر میرود. آمار تا پایان سال 96 حاکی از آن است که 130 هزار متوفی در این مکان به خاک سپرده شده اند.

یکی از خدماتی که در باغ رضوان اصفهان انجام می شود راه اندازی اپلیکیشنی است که در آن کلیه خدمات سازمان آرامستان شهرداری ارائه می شود. شهروندان اصفهانی می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی از خدمات سازمان بهر ه مند شوند و خوب است که بدانید برای برخورداری از خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست.

جستجوی متوفی در باغ رضوان اصفهان

برای دریافت اطلاعات کامل متوفی میتوانید با مراجعه به سامانه جستجوی متوفی در باغ رضوان اصفهان ، اطلاعات کامل متوفی از جمله : شماره قبر ، ردیف و شماره قطعه به همراه تاریخ وفات را مشاهده کنید .

جستجوی متوفی در سراسر ایران

مجموعه خدمات ترحیم هجران با گردآوری کلیه اطلاعات آرامستانهای کشور این امکان را به شما میدهد که بتوانید اطلاعات متوفی را در هر کدام از شهرهای کشور مشاهده کنید .