پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد از مهم ترین موارد برگزاری مراسم ترحیم و ختم میباشد . از دیرباز برای برگزاری مراسم یادبود اقدام به رزرو مسجد میکردند و در ساعت و روز مشخص مجلس ختم را برگزار میکنند . در مساجد به صورت سنتی پذیرایی چای انجام میشود ولی با گذشت زمان موارد دیگر پذیرایی نیز به آن اضافه شده است که کلیه این موارد در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید با کسب اطلاعات کامل اقدام به سفارش آنها به صورت کلی و یا موردی نمایید .

پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد

موارد پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد

برای پذیرایی از میهمانان در مراسم های ترحیم و یادبود از : پک میوه ، حلوا و خرما ، آب میوه و آب معدنی ، چای و نسکافه ، مهماندار ، کیک ، آش ، شله زرد ، عدسی پذیرایی میشود . باری پذیرایی ابتدا باید امکانات مسجد رزرو شده را در نظر داشته باشید . شما میتوانید با مراجعه به صفحه مسجد مراسم ترحیم ، اطلاعات کامل مساجد را مشاهده کنید .

مساجد سنتی :

پذیرایی از میهمانان در مسجد بستگی به امکانات رفاهی آن را دارد . تعدادی از مساجد سنتی در شبستان به برگزاری مراسم ترحیم میپردازند که در این مساجد میهمانان بر روی زمین می نشینند و پذیرایی در شبستان انجام میشود .

مساجد دارای سالن اجتماعات :

تعدادی دیگر از سالن هایی که مجهز به صندلی و به صورت سالن اجتماعات میباشد که پذیرایی در این مساجد خارج از سالن در قسمت خروجی آن انجام میشود .

پک میوه ترحیم

مجموعه خدمات ترحیم هجران با توجه به سابقه طولانی برگزاری مراسم ختم و یادبود اقدام به طراحی پک های میوه نموده است . پک میوه ترحیم هجران معمولا شامل سه قلم میوه (موز ، خیار ، میوه فصل ) ، آب میوه ، کیک ، پک کارد دستمال در جعبه های مقوایی هجران به همراه روبان مشکی میباشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر پک میوه ترحیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد

پذیرایی مراسم ترحیم در مسجد

حلوا و خرما پذیرایی مراسم ترحیم مسجد

مجموعه هجران با همکاری وب سایت ایران ترحیم  با گردآوری متخصصان تهیه حلوا و خرما ، بهترین کیفیت را با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک و تازه ، تزیین حلوا و خرما مراسم ترحیم ، استفاده از ظروف چوبی بسیار زیبا این محصولات را رائه میدهد . محصولات هجران شامل : حلوای تک نفره ، انواع سینی خرما ، انواع سینی حلوا ، انواع سینی حلوای مدرن و سنتی در بسته های زیبا و مناسب میباشد . محصولات ما را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

حلوا و خرما مراسم ترحیم

حلوا و خرما مراسم ترحیم

پذیرایی چای و نسکافه

در برگزاری مراسم ترحیم در مساجد سنتی و مدرن ، پذیرایی چای ونسکافه از مواردی هست که معمولا به عنوان آیتمی از پذیرایی استفاده میشود . پذیرایی چای داغ و نسکافه با بهترین برند موجود بازار توسط مجموعه هجران انجام میشود .

ظروف پذیرایی چای و نسکافه از ظروف یکبار مصرف بهداشتی در لیوان های کاغذی درجه یک میباشد .

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش میتوانید به فروشگاه آنلاین خدمات ترحیم هجران مراجعه کنید و یا میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و به صورت کلی یا موردی سفارش خود را ثبت کنید .

اطلاعات تماس :

02191016474 – 09396170354 -09126170354