آرامستان بهشت فاطمه قزوین در فاصله 4 کيلومتري ضلع جنوبي شهر قزوين ايجاد شده که ساختمان ستادي سازمان نيز در آن واقع شده است .اين آرامستان در زميني به مساحت 22 هکتار ايجاد و از سال 1363 دفن اموات در آن شروع شده است .مجموعة معراج  در زميني به مساحت 1700 متر مربع در دو طبقه شامل دفتر متوفيات ،سالن تطهير، سالن انتظار مجهز به دوربين هاي مدار بسته ، سيستم صوتي و تصويري ، درب هاي اتوماتيک ، سرويس هاي بهداشي مجهز به شيرآلات اتو ماتيک ، سردخانه هاي مدرن کشويي بالاي صفر و زير صفر درجه با گنجايش 70 نفر وهمچنين سردخانه عمومي جهت استفاده در موارد بحران با ظرفيت چند صد نفر مي باشد .

بهشت فاطمه قزوین

بهشت فاطمه قزوین

مشخصات بهشت فاطمه قزوین

بهشت فاطمه (س) شهر قزوین در مساحتی بالغ بر 24 هكتار كه از سال 54 مورد استفاده قرار گرفته و در سه فاز عملیاتی مورد بهره برداری قرار دارد كه فاز نخست آن به اتمام رسیده و 40 درصد از فاز دوم آن نیز هنوز باقی مانده است.

بهشت فاطمه قزوین در آدرس : قزوين _بلوار جمهوري اسلامي – خیابان رضوان(تقاطع نوبیلی) –کيلومتر 3 جاده فارسيان _ آرامستان بهشت فاطمه(س) قرار دارد.

جستجوی متوفی در بهشت فاطمه قزوین

شما میتوانید با مراجعه به سامانه جستجوی متوفی در بهشت فاطمه قزوین و وارد نمودن نام و نام خانوادگی به اطلعات کاملی همچون : شماره قطعه ، ردیف و شماره قبر به همراه تاریخ وفات را مشاهده کنید .

جستجوی متوفی در سراسر ایران

مجموعه خدمات ترحیم هجران با گردآوری کلیه اطلاعات آرامستانهای کشور این امکان را به شما میدهد که بتوانید اطلاعات متوفی را در هر کدام از شهرهای کشور مشاهده کنید .