بهشت سکینه کرج نام گورستان اصلی شهرستان کرج و بزرگ‌ترین گورستان استان البرز است.زمین این گورستان در سال ۱۳۵۴ توسط فرمان‌داری و جنگل‌داری وقت طی صورت‌جلسه‌ای در ۲۰ بهمن ۱۳۵۴ تحویل شهرداری کرج گردید و استفاده رسمی از آن به‌عنوان گورستان شهرداری کرج شهر آغاز شد. نام این گورستان در دی‌ماه سال ۱۳۵۵ از «گورستان شهرداری کرج» به «بهشت سکینه (س)» تغییر یافت. بهشت سکینه سال‌ها توسط شهرداری و هیئت امنا اداره می‌شد، تا این‌که در سال ۱۳۷۰ سازمانی با نام «سازمان بهشت سکینه» تأسیس گردید و اساس‌نامه آن در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۷۳ مورد تصویب وزارت کشور قرار گرفت.

بهشت سکینه کرج

بهشت سکینه کرج

مشخصات قطعات بهشت سکینه کرج

بهشت سکینه کرج به آدرس :کرج – کیلومتر ۱۵ اتوبان کرج قزوین – گلزار شهدای بهشت سکینه (س) واقع شده است . در این آرامستان قطعات مختلفی وجود دارد . قطعاتی نیز به صورت آؤامگاه آلاچیق نیز برای آرامگاه های خانوادگی احداث شده است . آرامستان بهشت سکینه (س) به دلیل اینکه بزرگترین آرامستان در کرج با حجم وسیع درگذشتگان دفن شده است .

جستجوی متوفی در بهشت سکینه کرج

برای دریافت اطلاعات کامل متوفی میتوانید با مراجعه به سامانه جستجوی متوفی در بهشت سکینه کرج ، اطلاعات کامل متوفی از جمله : شماره قبر ، ردیف و شماره قطعه به همراه تاریخ وفات را مشاهده کنید .

جستجوی متوفی در سراسر ایران

مجموعه خدمات ترحیم هجران با گردآوری کلیه اطلاعات آرامستانهای کشور این امکان را به شما میدهد که بتوانید اطلاعات متوفی را در هر کدام از شهرهای کشور مشاهده کنید .