با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارائه خدمات مبتی در وب در بستر اینترنت ، ارائه مجموعه ای از خدمات ترحیم و ثبت سفارش در بستر اینترنت برای رفاه حال هموطنان فراهم شده است . سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا توسط مجموعه خدمات ترحیم هجران راه اندازی شده است . شما میتوانید کلیه نیازهای مجالس ترحیم در بهشت زهرا را در این سامانه مشاهده و رزرو نمایید . با توجه به اینکه پس از فوت عزیز ، بازماندگان با مشکلات فراوان روحی و عاطفی مواجه میشوند ، استفاده از خدمات بر خط ترحیم میتواند از بار مشکلات ناشی از فوت عزیز را بکاهد .

سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا

سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا

خدمات سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا :

خدمات این سامانه شامل موارد مختلفی برای تشریفات مراسم ختم ، پذیرایی و اجرای مراسم ترحیم و یادبود میباشد . سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا شامل موارد زیر میباشد که شما میتوانید با انتخاب محصولات گوناگون از این سایت اقدام به رزرو موارد نیاز خود نمایید .

رزرو میز صندلی سایبان : سفارش میز صندلی سایبان برای نصب در سر مزار صورت میگیرد.در روزهای آفتابی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و در روزهای سرد و بارانی برای جلوگیری از بارش باران از سایبان استفاده میشود . لازم به ذکر است قبل از اقدام به رزرو شرتیط و قوانین رزرو صندلی و سایبان بهشت زهرا را مطالعه کنید .

رزرو سایبان و صندلی بهشت زهرا

رزرو سایبان و صندلی بهشت زهرا

اجاره اکو و مداح : نصب و راه اندازی سیستم صوت در بهشت زهرا به همراه اجرای مراسم ترحیم توسط مداح . مدت زمان اجرای مراسم توسط مداح با توجه به نوع ثبت سفارش در زمانهای 30 و 60 دقیقه میباشد که در زمان ثبت سفارش و رزرو مدت زمان را انتخاب نمایید . لازم به ذکر است که رزرو اکو و مداح مکمل یکدیگر میباشد و برای هر کدام ثبت سفارش جدا انجام دهید .

خواننده و نوازنده نی : در صورتی که تمایل دارید در مراسم های خود از نوازنده نی حرفه ای به همراه خواننده یا مداح که اجرای مراسم را در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی انجام میدهند ، رزرو نمایید میتوانید با مراجعه به وب سایت آوای هجران پس از مشاهده نمونه کامل اجرا اقدام به رزرو نمایید .

اجرای مراسم ترحیم عرفانی در بهشت زهرا

اجرای مراسم ترحیم عرفانی در بهشت زهرا

جستجو متوفی : در این سامانه میتوانید جهت مشاهده مشخصات کامل زنده یاد از جمله شماره قطعه ، ردیف ، قبر به همراه تاریخ فوت ، نام و نام خانوادگی زنده یاد را جستجو کرده و موارد مورد نیاز را جهت ثبت سفارش دقیق مشاهده کنید . این سامانه به روز میباشد و شما میتوانید در اکثر شهرهای ایران به جستجوی متوفی بپردازید.

رزرو و سفارش خدمات پذیرایی بهشت زهرا :

کلیه تشریفات پذیرایی را نیز میتوانید از سامانه رزرو خدمات بهشت زهرا هجران سفارش دهید و با بهترین کیفیت دریافت نمایید . این خدمات شامل :

چرا سفارش از مجموعه هجران :

مجموعه خدمات ترحیم هجران با سابقه طولانی برگزاری مراسم ترخیم و تشریفات مجالس ختم در بهشت زهرا به عنوان اولین مجموعه ارائه این خدمات به صورت خصوصی میباشد . کلیه خدمات با بالاترین کیفیت و در زمان مقرر توسط این مجموعه انجام میگیرد . جلوگیری از اتلاف وقت ، دریافت مشاور رایگان ، ارائه بهترین خدمات پذیرایی و تشریفاتی ، پاسخگویی 24 ساعته و امکان ثبت سفارش در تمام طول 24 ساعت شبانه روز از مزیت های ثبت سفارش آنلاین در مجموعه هجران میباشد .

چگونگی ثبت سفارش :

برای رزرو آنلاین خدمات ترحیم در بهشت زهرا میتوانید با ورود به صفحه فروشگاه هجران ، پس از مشاهده انواع خدمات مختلف ، اقدام به ثبت سفارش نمایید . جهت ورود به فروشگاه ترحیم بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مزایای رزرو خدمات از هجران

  • اولین مجموعه ارئه دهنده خدمات ترحیم به صورت آنلاین
  • تعهد ، تخصص و کیفیت خدمات ارائه شده
  • کاهش هزینه های مراجعه حضوری
  • جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترافیک شهری با سفارش آنلاین
  • امکان مشاهده کلیه خدمات و مقایسه آنها با یکدیگر
  • مجموعه کامل مورد نیاز برای برگزاری مراسم ترحیم ویادبود
  • دسترسی آسان و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی
  • دسترسی 24 ساعته به سامانه
  • امکان رزرو در تاریخ و ساعت مورد برای هر یک از قطعات بهشت زهرا

مشاوره هجران :

در هر مرحله از برکزاری مجالس ختم میباشید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و راهنمایی مدنظر خود را دریافت نمایید .

شماره تماس مشاور رایگان : 09396170354 – 02191016474