به مجموعه ای از محصولات و دریافت خدمات ، برای مراسم های خاکسپاری ، سوم و هفتم و دیگر مجالس ختم در سر مزار ، خدمات بهشت زهرا نام دارد . خدمات سر مزار شامل : نصب سایبان صندلی بهشت زهرا ، اکو و مداح ، مداحی با نی ، پذیرایی و … میباشد که میزبان اقدام به تهیه آن میکند . میزبان مراسم به تنهایی اگر بخواهد اقدام به کرایه صندلی و سایبان ، رزرو اکو و مداح ، پذیرایی در بهشت زهرا با توجه به زمان اندک برای تدارک دچار مشکل میشود . موسسه هجران کلیه خدمات فوق را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میدهد.

خدمات بهشت زهرا

خدمات بهشت زهرا شامل چه مواردی است :

با توجه به اینکه زمان اندکی برای تدارک و تهیه اقلام و افراد مورد نیاز جهت اجرای مراسم و تدارکات مراسم ترحیم در بهشت زهرا(س) وجود دارد ، اگر  بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح صورت پذیرد باعث آشفتگی خاطر بیشتر فرد یا افراد  عزیز ازدست شده می گردد. لذا خدمات مربوط به سر مزار باید قبل از حضور مدعوین همگی آماده اجرا باشند , تا صاحب مراسم احساس هیچگونه دل نگرانی نداشته باشد.

اجرای مراسم یادبود و دعوت و پذیرایی از میهمانان در بهشت زهرا (س) شامل دو بخش میشود:

1- تهیه لوازم مورد نیاز جهت انجام مراسم و پذیرایی از میهمانان (تشریفات و پذیرایی)

2- اجرای مراسم ترحیم بنا بر سلیقه میزبان

تهیه لوازم مورد نیاز جهت انجام مراسم و پذیرایی از میهمانان:

موارد زیر از مهمترین و ضروری ترین خدمات مورد نیاز برای انجام مراسم ترحیم در بهشت زهرا(س) میباشد:

تهیه و نصب سایه بان و صندلی ، میز پذیرایی ( کرایه صندلی بهشت زهرا ) : 

سایبان و صندلی بهشت زهرا جزو مهم ترنی موارد برگزاری مراسم ترحیم در بهشت زهرا و سرمزار میباشد . تهیه و فراهم آوردن امکانات آسایشی برای میهمانان باید به بهترین نحو انجام گیرد . مجموعه هجران با نصب سایبان ، صندلی و میز پذیرایی بر سر مزار این امکان را فراهم میکند . در زیر هر عدد سایبان 40 عدد صندلی جای میگیرد که در صورت داشتن میهمان بیشتر از این عدد ، سایبان اضافی نصب میگردد .

خدمات بهشت زهرا

خدمات پذیرایی :

پک میوه و بسته پذیرایی : برای پذیرایی مراسم ترحیم در بهشت زهرا و سر مزار معمولا از بسته میوه یا پک میوه ترحیم استفاده میشود . پک میوه هجران با بسته بندی به روز و استفاده از میوه های تازه و شسته شده ، آب میوه و کیک برند برای پذیرایی آماده و ارائه میشود .

پک میوه ختم
پک میوه ختم
پذیرایی پک میوه ترحیم در بهشت زهرا
پذیرایی پک میوه ترحیم در بهشت زهرا
بسته پذیرایی مراسم ترحیم
بسته پذیرایی مراسم ترحیم

جهت سفارش پک میوه ترحیم میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

چای و نسکافه : پذیرایی چای و نسکافه از دیگر موارد خدمات ترحیم در بهشت زهرا میباشد . استفاده از بهترین برندهای چای و نسکافه و پذیرایی در ظروف کاغذی از خدمات هجران بر سر مزار میباشد .

حلوا و خرما : از دیرباز حلوا و خرما جزیی جداناپذیر از پذیرایی مجالس ختم بوده است . سینی . پک های تک نفره حلوا و خرما هجران با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه میشود و در ظروف بسیار زیبا برای پذیرایی میهمانان ارسال میشود . شما میتوانید سفارش حلوا و خرما را به صورت آنلاین نیز ثبت کنید :

از دیگر موارد پذیرایی میتوان از : آب معدنی ، آب میوه ، پرسنل پذیرایی نام برد که این موارد نیز هم به صورت کلی و هم به صورت تکی قابل سفارش است.

میز یادبود و گل آرایی مزار : طراحی و اجرای میز یادبود به همراه گل آرایی مزار از مواردی است که در زیباتر شدن و یادآـوری خاطرات عزیز سفرکرده بسیار حائز اهمیت میباشد . گل آرایی با استفاده از گل های تازعه و با کیفیت و توسط بهترین پرسنل گل آرایی انجام میشود .

گل آرایی میز یادبود و قاب گل

شستشوی مزار و گل آرایی مزار و ثبت متوفی در بهشت زهرا و انجام کلیه امور پذیرش : ابطال شناسنامه ، خرید قبر، شستشو و اعزام آمبولانس از دیگر موارد خدمات بهشت زهرا میباشد که توسط مجموعه هجران انجام میگیرد .

موسسه خدمات ترحیم هجران آمادگی ارائه تمامی موارد را به صورت کلی و یا جزئی میباشد.

اجرای مراسم ترحیم در یهشت زهرا :

اجرای مراسم ترحیم از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم ترحیم و یادبود میباشد.اجرای مراسم ترحیم بنا بر سلیقه میزبان صورت میگردد.اجرای مراسم ترحیم به دو صورت برگزار میگردد :

مداحی ( مداح بهشت زهرا یا مداح حرفه ای موسسه هجران)

گروه موسیقی عرفانی ترحیم (خواننده ، نوازنده سازهای نی ، دف ، تار)

جهت مشاهده اجرای مراسم ترحیم عرفانی در بهشت زهرا بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه اجرای گروه موسیقی ترحیم آوای هجران و دریافت نمونه کامل اجرای مراسم ترحیم به صفحه گروه موسیقی عرفانی ترحیم و یا به وب سایت آوای هجران به آدرس www.AvayeHejran.com مراجعه کنید و یا با تلفن های : 09396170354 – 09126170354 آقای تقوی تماس بگیرید.

تیزر تبلیغاتی گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران :

نمونه تصاویر اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا(س) :

خدمات بهشت زهرا
سایبان صندلی بهشت زهرا
پذیرایی بهشت زهرا
میز یادبود بهشت زهرا
میز یادبود
"خدمات
خدمات بهشت زهرا
بهشت زهرا
کرایه سایبان صندلی
کرایه سایبان صندلی
سایبان صندلی
مداح بهشت زهرا

جهت رزرو و مشاوره خدمات فوق با تلفنهای زیر تماس بگیرید :

تقوی      09396170354 – 09126170354