حلوا و خرما مراسم ترحیم

مرگ و غم از دست دادن عزیزان، یکی از واقعیت‌های انکارناپذیر زندگی است. تمام افرادی که تجربه از دست دادن اطرافیان خود را داشته‌اند، می‌دانند که معمولا در این شرایط سخت و بحرانی، افراد عزادار تمایل چندانی به خوردن غذا ندارند. حلوا و خرما مراسم ترحیم از مهم ترین موارد پذیرایی در مجالس ختم و یادبود میباشد .
حلوا و خرما مراسم ترحیم

حلوا و خرما مراسم ترحیم

چرا حلوا و خرما مراسم ترحیم ؟

حالا سوال‌هایی که شاید برای خیلی از ما پیش بیاید،‌ این است که چرا حلوا و خرما؟ و اینکه بهترین غذاها و خوراکی‌هایی که می‌توان به افراد عزادار‌ داد، چیست؟ آیا منع مصرف غذایی برای كسانی که در بحران روانی قرار دارند، ‌وجود دارد؟

چرا معمولا خوراکی‌های شیرینی مانند حلوا یا خرما در مراسم عزاداری پخش می‌شود؟

افراد عزادار معمولا تمایل چندانی به خوردن غذا ندارند. به‌همین دلیل امکان ایجاد افت و نوسان قند خون در آنها‌ بسیار بالاست.

نوسان قندخون هم علائمی مانند اضطراب، ‌استرس، ‌کم‌حوصلگی و کم‌طاقتی را به دنبال دارد بنابراین توصیه می‌شود برای جبران افت قندخون افراد عزادار و پیشگیری از ایجاد عوارض آن، حتما خوراکی‌های آرام‌بخش و شیرینی مانند حلوا و خرما به آنها داده شود.

محصولات حلوا و خرما

مجموعه هجران با همکاری وب سایت ایران ترحیم  با گردآوری متخصصان تهیه حلوا و خرما ، بهترین کیفیت را با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک و تازه ، تزیین حلوا و خرما مراسم ترحیم ، استفاده از ظروف چوبی بسیار زیبا این محصولات را رائه میدهد . محصولات هجران شامل : حلوای تک نفره ، انواع سینی خرما ، انواع سینی حلوا ، انواع سینی حلوای مدرن و سنتی در بسته های زیبا و مناسب میباشد . محصولات ما را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

سفارش آنلاین حلوا و خرما :

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه مجموعه خدمات ترحیم هجران و مشاهده بیش از 50 نوع حلوا و خرما مراسم ترحیم و ختم ضمن مقایسه و انتخاب محصولات موجود ، آن را به تعداد مورد نیاز سفارش دهید و در زمان مورد نظر دریافت نمایید .

حلوا و خرما مراسم ترحیم

حلوا و خرما مراسم ترحیم

انواع حلوا :

حلوا زعفرانی : حلوای زعفرانی از حلواهای مجلسی و خوشمزه ایرانی است که با رسپی های متنوعی درست می شود،زعفران ادویه‌ای خوشمزه و خوش عطر است که خواص زیادی را نیز دارد. خواص زعفران، طعم و عطر خوب آن، باعث شده که مورد توجه عموم قرار بگیرد.

حلوا زعفرانی مراسم ختم

حلوا زعفرانی مراسم ختم

این حلوا با توجه به نوع پخت و مواد تشکیل دهنده امکان قرار گرفتن در پک تک نفره به عنوان شات حلوا زعفرانی نیز دارد . این شات های تک نفره در سینی های 30 و 50 عددی توسط فروشگاه هجران ارسال میشود .

پک تک نفره حلوا زعفرانی

پک تک نفره حلوا زعفرانی

 

حلوا پسته :  این نوع حلوا یک حلوای مدرن میباشد که با پودر پسته آماده میشود.این نوع حلوا با آرد سفید ، هل و گلاب ، شکر ، پئدر قند ، پودر پسته آماده میشود .

حلوا پسته مراسم ختم

حلوا پسته مراسم ختم

حلوای زنجبلی : حلوای زنجبیل در شهرهای آذری زبان به عنوان یک شیرینی شناخته می شود . حلوای زنجبیلی یکی از حلواهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که اصالتا متعلق به شهر تبریز می باشد و در این شهر به عنوان یک حلوای مناسبتی شناخته می شود.این حلوا علاوه بر خواص خوبی که دارد به عنوان یک شیرینی شناخته می شود که در کنار چای و همینطور در مراسم ختم مصرف می شود.حلوا زنجبیلی با آن عطر دلچسب و بافت تردی که دارد، یکی از خوشمزه‌ترین انواع حلوا یا بهتر است بگوییم شیرینی ایرانی محسوب می‌شود. این حلوا برخلاف دیگر حلواها به صورت قالبی درست می‌شود و بسیار ترد و لطیف است

سینی حلوای زنجبیلی فروشگاه هجران با بهترین کیفیت و پخت روزانه میباشد و شما میتوانید این محصول را سفارش دهید و در ساعت و مکان مورد نظر دریافت نمایید .

حلوای شکلاتی : این نوع حلوا با شکلات آب شده درست میشود.حلوای شکلاتی نوعی حلوای مجلسی است که ظاهری شیک و زیبا دارد این حلوا برای کسانی که طرفدار طعم شکلات هستند و میخواهند برای پذیرایی، حلوا آماده کنند بسیار توصیه میشود.

حلوای گل سرخ : حلوای گل سرخ یکی از انواع حلواهای خوشمزه و بسیار پرطرفدار ایرانی است که در شهرهای مختلف با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این حلوای خوشمزه به دلیل استفاده از گلاب و پودر گل محمدی عطر و طعم فوق العاده مطبوعی دارد

برای مراسم ترحیم کدام نوع حلوا را سفارش دهیم :

پذیرایی مراسم ترحیم و ختم جزو مهمترین موارد برگزاری مجالس یادبود میباشد . حلوا و خرما همیشه از اولین موارد پذیرایی میباشد . شما میتوانید با مقایسه محصولات مختلف در فروشگاه هجران و دریافت مشاوره از متخصصان مجموعه هجران اقدام به ثبت سفارش نمایید .

تک نفره : با توجه به تغییر نوع پذیرایی در مراسم های یادبود ، پک های پذیرایی تک نفره مانند : پک میوه ، پک تک نفره حلوا و خرما مراسم ختم و … بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . در پک های تک نفره پذیرایی از دو الی سه نوع حلوا و خرما در بسته بندی بسیار شیک و مواد اولیه درجه یک استفاده شده است .

پک تک نفره حلوا و خرما مراسم ختم

پک تک نفره حلوا و خرما مراسم ختم

سینی حلوا و خرما : شما میتواندی علاوه بر سفارش پک های تک نفره ، اقدام به سفارش سینی های متنوع حلوا و خرما نمایید . این سینی ها میتواند ترکیبی از حلواهای مختلف از جمله : پسته ، زعفرانی ، زنجبیلی ، خرما گردویی ، شکلاتی ، گل سرخی و … باشد .

حلوا مدرن و خرما گردویی مراسم یادبود

حلوا مدرن و خرما گردویی مراسم یادبود

منظورتان از آرام‌بخش بودن این خوراکی‌ها چیست؟

خوراكی‌های شیرینی مانند حلوا و خرما،‌ می‌توانند باعث افزایش سطح سروتونین مغز شوند. سروتونین،‌ ترکیبی آرام‌بخش است که افزایش ترشح آن در مغز،‌ کمک فراوانی به افزایش آرامش و کاهش استرس می‌کند بنابراین سرو خوراکی‌هایی مانند حلوا و خرما در مراسم عزاداری، علاوه بر پیروی از رسم و رسوم،‌ توجیه علمی دارد.

ضمن اینکه خرما و حلوا خوراکی‌های نرمی هم هستند و پذیرش مصرف آنها برای افرادی که از نظر روانی در شرایط چندان مساعدی به سر نمی‌برند، ساده‌تر از خوراکی‌های دیگری مانند غذاهای معمول و سنگین است.

موسسه خدمات ترحیم هجران اقدام به تهیه و پخت حلوای خانگی مرغوب و خرمای درجه یک مینماید.

تهیه حلوا و خرمای مراسم ترحیم و یادبود

حلوا و خرما ترحیم

چگونگی سفارش :

شما میتوانید به صورت آنلاین پس از اضافه کردن محصول خود به سبد خرید ، درج آدرس و تاریخ مراسم اقدام به پرداخت نموده و محصول را دریافت نمایید و یا میتوانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تماس با تلفنهای زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید .

تماس :

02191016474

09126170354

09396170354