آخرین پرواز…

مراسم مجازی یادبود امیر سرتیپ هوشنگ صدیق

فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

تاریح مراسم ختم مجازی 21 تیر ماه 1399 ساعت 17 الی 18

پخش زنده

 

مرحوم امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق الگویی از ولایت‌مداری و مردمداری و مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و شجاعت را برای همکاران پس از خویش باقی گذاشت.

امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، متولد 1326 در سن 73 سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان ۵۰۱ ارتش در تاریخ 19 تیر 1399 آخرین پرواز خود را انجام داد به همرزمان شهیدش پیوست. به گواه همرزمانش، زنده یاد امیر سرتیپ صدیق، انسانی والا، مدیری توانمند و استاد خلبانی بی‌نظیر بود که از آذر ماه سال ۱۳۶۲ با حکم امام خمینی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد و تا بهمن ۱۳۶۵ در این سمت انجام وظیفه کرد.

مرحوم امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق الگویی از ولایت‌مداری و مردمداری و مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و شجاعت را برای همکاران پس از خویش باقی گذاشت.

امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش،  در سن 73  سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان ۵۰۱ ارتش  به همرزمان شهیدش پیوست. به گواه همرزمانش، زنده یاد امیر سرتیپ صدیق، انسانی والا، مدیری توانمند و استاد خلبانی بی‌نظیر بود که از آذر ماه سال ۱۳۶۲ با حکم امام خمینی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد و تا بهمن ۱۳۶۵ در این سمت انجام وظیفه کرد.

زنده یاد امیر سرتیپ خلبان صدیق متولد 1326 در تهران،خلبان اف- ۴ فانتوم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. پس از جنگ تحمیلی، مرحوم صدیق همچنین مدیر عاملی شرکت‌های هواپیمایی کاسپین و زاگرس را برای مدتی بر عهده گرفت.

 

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]